A PERFECT SUMMER DAY











Åh, dette er en sånn dag jeg kunne ønske aldri tok slutt! Dagen har gått sååå fort, men jeg har virkelig kost meg og vært masse ute i solen. Sammen med familien og Sara dro vi til en strand et stykke unna her vi bor, og det var så deilig. Jeg fikk til og med endelig badet, noe jeg ikke kan huske sist jeg gjorde i Norge. Det var utrolig deilig å kunne gå å kjøle seg ned når solen ble litt for mye, for hadde det ikke vært for solen hadde jeg ikke klart å bade. Det var nemlig ikke spesielt varmt i sjøvannet, hehe. Så i dag har jeg fått skikkelig “beach-hair” uten bruken av saltvannspray, hehe.

I morgen er det tilbake på jobb igjen, men jeg får heller krysse fingrene for bra vær på søndag, da skal jeg iallefall nyte det igjen. Livet med norsk sommer ♥

– Hva har dere fininger gjort i dag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg