FUN IN THE SUN

FOR en dag dette har vært! Og fortsatt er. Føler nesten det blir varmere og varmere for hver dag som går, jeg! Det er nesten litt sånn uutholdelig, men samtidig kan jeg ikke klage. Jeg måtte iallefall gi meg litt tidlig, i fare for å renne helt vekk. Noen timer i solen og farge på kroppen har det hvertfall blitt, og etter å ha gått lei av solstolen, ble det litt leking på gresset med lillesøster og mamma, og etterhvert også badminton. Vi måtte lete byen rundt etter det – lenge leve bensinstasjoner med fritidsutvalg også ♥ Badminton og slike ting hører sommeren til, og nå tror jeg det er noen år siden sist med tanke på at de tidligere somrene ikke har vært spesielt varme.




Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg misunner dere som har fri og tid til å nyte sommeren neste uke også, på meg blir det jobbing, tjener jo ikke akkurat noe på å ligge i solen hele dagen, hehe. Men de to dagene jeg har fri neste uke skal iallefall NYTES! En trøst i det hele er jo at siden det ikke blir sydentur pga jobbing osv, gjør det absolutt ingenting siden vi har det samme været her. Og norsk sommer slår jo alt – mer idyll skal du lete lenge etter!

– Flere som nyter sommerværet?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg