PERFECT DRESS


Kjole Brandy Melville
Ballerinas Tilfeldig butikk i London

God morgen! Er det virkelig søndag allerede? Føler jeg ikke kan få sagt det nok, men tiden går SÅ fort. Nå er det bare ca. to måneder til jeg drar også, sykt. Jeg skal iallefall nyte denne dagen, søndag betyr jo ingen planer, som vil si at jeg kan ligge ute i sola hele dagen! Håper jeg kan få litt farge, for neste uke blir det såpass mye jobbing at det blir nok ikke mye tid til soling.

Ovenfor ser dere gårsdagens antrekk, kjolen er virkelig helt perfekt. Jeg kunne ønske dere kunne kjenne stoffet på den, for den er sååå myk og god! Den er så enkel og kan både pyntes opp eller bruke til hverdags som jeg gjorde i går. Tror jeg skal begynne å bruke den frisyren oftere også, det er jo en litt finere måte å få vekk håret på. Eneste er at jeg egentlig kunne tenkt meg en litt større hår”donut”, siden jeg har så langt hår. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

– Hva syns dere om antrekket?

6 kommentarer

Siste innlegg