PHOTOS FROM YESTERDAY





Angrer egentlig like mye hver gang jeg tar bilder av mat, for jeg blir såå fristet når jeg ser på de i ettertid! Hadde iallefall en veldig fin dag i går, først bytur og lunsj sammen med mamma, og deretter bursdagsfeiring for en av søstrene mine senere på dagen. Bringebærterten dere ser ovenfor er såå god! Frisk og perfekt for sommeren.

Jeg hadde jo egentlig sagt at det skulle bli tidlig blogging i dag, men så ble jeg sittende å streve med designet i noen timer igår, og i dag sov jeg litt for lenge. Dermed rakk jeg ikke å gjøre klart noe innlegg før jobb. Kan jeg gjøre det opp igjen i morgen med å love to innlegg? Nå har jeg jo en tendens til å love ting på bloggen og ikke å holde det, men nå tar jeg meg selv i nakken og jeg må få slutt på det. Skal gå ut nå og ta antrekksbilder, så det er noe av det dere får se i morgen! Sommerværet kom tilbake i dag, som vil si at det var utrolig stille på jobb. Men det forstår jeg, jeg ville heller ikke gått rundt i butikker i dette været!

– Har dere hatt en fin dag?

6 kommentarer

Siste innlegg