FLOWER KIMONO


Kimono og topp Bikbok
Bukse Topshop
Klokke Bulova


Jeg har kaaaanskje en liten obsession med blomster for tiden. Men altså, who can blame me?! Det er jo bare så herlig i dette sommerværet, vil bare gå i farger og mønstre. Synd jeg egentlig ikke har så mye av akkurat det, men det funker for nå! Dette antrekket var iallefall ganske perfekt på bytur i dag, da været var grått mens temperaturen var helt ok. Det har vært grått de siste dagene, og jeg hater å si det, men det har vært litt deilig. Da er det liksom ikke så ille å være på jobb likevel, hehe. Men nå er fineværet tilbake igjen og det klager jeg selvfølgelig ikke på! Faktisk “inspirerte” det meg sånn at jeg er nødt til å dra på butikken å kjøpe vannmelon nå. Jeg har så lyst på noe godt, og vannmelon har jeg tenkt på hele uken. NÅ skjer det endelig! Hehe. Etter det skal jeg jobbe med designet her, noen små endringer må til.

Jeg har noen koselige bilder fra dagen jeg skal vise, men det får jeg ta i morgen istedenfor. Jeg skal på jobb, men da kan jeg sikkert lage til et innlegg som kan komme mens jeg er på jobb, så blir det tidligere blogging for én gangs skyld. Det er iallefall noe jeg må skjerpe meg på, skjønner ikke hvorfor jeg bruker så lang tid, haha. Jaja, får sette som mål for neste uke å få til tidligere innlegg! Sounds good?


– Hva syns dere om antrekket?

7 kommentarer

Siste innlegg