THROWBACK THURSDAY: NEW YORK MOOD



Nok en torsdag – nok et tilbakeblikk! Syns dette er såå gøy jeg, å se tilbake på bilder jeg kan ha glemt av i løpet av tiden som har gått. Dette var for ca. ett år siden, i juli ifjor. Liker fortsatt denne kjolen utrolig godt, den er såå behagelig, og perfekt på en varm dag (ikke stekende varmt, siden den tross alt er svart), hvor jeg bare vil slenge på meg en kjole før jeg er good-to-go.

I går ble det bloggfri, jeg var nemlig på jobb omtrent hele dagen og fikk hodepine på jobb som varte resten av dagen. Når det skjer er det ikke fristende å sette seg foran dataskjermen, så da la jeg meg heller på sofaen og slappet helt av og prøvde å bli bedre i hodet. I dag er jeg bra igjen, og i tillegg da jeg kom hjem fra jobb var familien hjemme fra ferie! Har omtrent hatt nedtelling til dette haha, det blir jo ganske tomt i huset. Det har jo gått bra, og jeg har jo hatt mye venninnebesøk, men det aller beste er jo når familien er hjemme, hehe ♥ I morgen har jeg fri fra jobb, så da blir det nok en liten bytur med mamma, og ellers bare avslapping. Koselig!

– Hva syns dere om bildene?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg