20:38



God tirsdagskveld, dere! Nå er jeg benket i sofaen etter å ha ryddet og organisert i noen timer på rommet. Så deilig å være ferdig med det, og jeg har endelig kastet masse skolegreier fra ifjor. Det må være en av de beste følelsene, fikk liksom en skikkelig avslutning, og tanken på at jeg aldri skal ha de fagene igjen er helt fantastisk. Jeg har også lest litt i den nyeste utgaven av Shape Up, virkelig et av mine favorittblad. Det er så mye motivasjon og tips å finne! Jeg har abonnert på bladet i noen måneder nå, og det er månedens høydepunkt når det dukker opp i postkassa, haha. Jeg skulle forresten egentlig ta antrekksbilder i dag, men det begynte å regne bare jeg gikk ut med søpla, så det var ikke helt dagen i dag dessverre…

Jeg har hatt litt sløv form i dag, men heldigvis har jeg likevel fått gjort det jeg skulle. Nå venter jeg egentlig bare på at Caroline kan komme, så blir det taco til middag. Det blir så godt nå, kjenner jeg er skikkelig sulten.

– Hva er deres favorittblad?

6 kommentarer

Siste innlegg