LITTLE WHITE DRESS


En enkel, hvit kjole og en enkel, svart kjole er for meg noen av de mest essensielle plaggene enhver jente burde ha i garderoben sin. Det kan brukes både til hverdags og til fest alt ettersom hvordan du styler det. Jeg har lett en stund etter en “den lille hvite” og den ovenfor fant jeg på Bikbok til halv pris for et par uker siden – perfekt! Den har blonder på skuldrene og litt på ryggene (dette får dere nok se en annen gang jeg bruker den), og til hverdags kan jeg for eksempel ta en enkel cardigan over og et belte i livet. Til fest kan den jo blant annet bare brukes som den er sammen med noen høyhælte sko, gjerne i en annen farge enn svart og hvit, ettersom kjolen er så enkel.

Håper ikke dere er lei av disse bildene nå, men dette er iallefall det siste dere får se derfra på en stund, det er jo grenser til hvor mange ganger man orker å se de “samme” bildene. Jeg er utrolig sliten og trøtt nå ettersom jeg nok en gang våknet veldig tidlig. Altså hva skjer med meg? Jeg sovnet igjen etter en times tid, men det endte opp med at jeg måtte slumre alarmen noen ganger for å få nok søvn til å komme meg gjennom dagen. Ikke akkurat slik jeg hadde planlagt å starte uken, men vet dere hva? Det er helt greit, i morgen er jo en ny dag. Det blir en tur på jobb i morgen tidlig og etter det skal jeg ordne ting her i heimen. Blant annet trengs det en skikkelig opprydding i klærne mine, og det vil jeg ikke drive å utsette. Etter jeg har sett ferdig Lindsay på TV nå blir det rett til sengs, så får jeg meg forhåpentligvis en god natts søvn.

– Hva syns dere om kjolen?

6 kommentarer

Siste innlegg