WEARING DENIM

Yey, god lørdag dere ♥ Den aller beste dagen! Jeg sov veldig lenge i dag (for å være meg), så da skjønte jeg virkelig hvor mye søvn jeg trengte. Det er lenge siden jeg har våknet helt opplagt, så det var veldig deilig, selv om jeg samtidig ble litt stresset over hvor lenge jeg sov. Skulle vel egentlig trodd jeg sov til klokken to eller noe når jeg skriver det slik, men den var halv tolv. Jeg liker rett og slett ikke å sove så lenge fordi jeg føler jeg mister mye av dagen. Men av og til trengs det, så i dag gikk det helt greit. Jeg hadde iallefall en fin og rolig start på dagen og etter hvert dro mormor og jeg ned til sentrum og kikket litt i butikker.



Jeg har på meg dette nyinnkjøpte skjørtet fra Cubus i dag, da jeg så det var satt ned på sommersalget vårt så klarte jeg ikke å la være. Jeg husker at når vi først fikk det inn så syns jeg ikke noe særlig om det, men etter hvert som jeg så det på folk og hvordan de stylet det så likte jeg det bare mer og mer. Nå når det koster 99 kr syns jeg det var greit å kjøpe det. Skjørtet er veldig ulikt meg egentlig og jeg elsker det. Det er så “voksent” i stilen på en måte, på grunn av at det er et “pencil”skjørt, og jeg liker det bare mer og mer. Vurderer å gjøre som på dette bildet da, men får se om jeg tør, hehe.

Nå må jeg gjøre meg klar til bursdag, “søskenbarnet” mitt fyller nemlig 18 år i dag! Grunnen til at jeg skriver søskenbarn i hermetegn er fordi hun ikke egentlig er søskenbarnet mitt, men i slekt på en annen måte, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, haha. Derfor kaller jeg henne bare for søskenbarn siden det føles ut som hun er det. Tror det blir en fin kveld iallefall, og det håper jeg dere også får!

– Hva syns dere om skjørtet?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg