NYTT PÅ BLOGGEN

Har dere sett at jeg har ny header oppe og går? Endelig noe nytt på bloggen, det gjør meg så glad, haha! Jeg føler det er litt sånn som når du har nytt treningstøy og får masse motivasjon til å trene – nå når jeg har ny header blir jeg enda mer motivert til å blogge. Skal endre på mer på bloggen også, og kanskje det blir flere endringer på headeren, men det får jeg ta når helgen er over. Nå er jeg nemlig i Ørsta hos mormor og morfar, så da blir det naturligvis ikke brukt så mye tid på bloggen. Jeg tenkte iallefall jeg kunne vise et par bilder til fra onsdag, jeg har jo egentlig ganske mange:



Nå må jeg se resten av Aafk-kampen på TV sammen med mormor og morfar, og ikke lenge etter det tror jeg nesten jeg bare må legge meg. Jeg har gått rundt på autopilot i hele dag etter å ha fått så lite som tre timer søvn i natt. Altså jeg skjønner ikke hva kroppen min prøvde på, for å våkne klokka 4 på natta og ikke få sove igjen er jeg ikke sææærlig glad for. Spesielt med tanke på at jeg begynte på jobb klokka 8 og at jeg skulle kjøre i 1,5 time… Det gikk jo fint, men nå vet jeg virkelig ikke hvor mye lenger jeg holder ut denne dagen. Velvel, nå er det helg og jeg skal sooooove så lenge jeg vil i morgen ♥

– Hva syns dere om headeren forresten?

6 kommentarer

Siste innlegg