THE PERFECT DAY OFF



Okei wow er jeg i Syden eller i Ålesund? Det er sååå varmt i dag, og det virker som om det er sånn i resten av landet også? Vi er heldige, for norsk sommer er jo noe av det beste som fins! Jeg nyter iallefall denne dagen og det håper jeg dere også gjør! Resten av dagen er fylt av koselige planer, som blant annet grilling og noe annet som er i forbindelse med bloggen, hehe. Forhåpentligvis blir det bra og dere får se det på bloggen i løpet av noen dager. Det er egentlig ikke særlig spennende haha, men det er noe som er på tide å endre på bloggen!

Nå må jeg fikse meg litt før jeg faktisk skal på hattejakt! Har en endeløs jakt på den perfekte hatten og jeg håper virkelig jeg finner den snart. Om dere har tips til butikker som har fine, svarte hatter, vær så snill si ifra!

– Hva er deres planer i dag?

7 kommentarer
    1. Ok, virker kanskje litt random, men smaker det godt med agurk i vannet? :-p Jeg drikker kun vann selv, og i lengden blir det fryktelig kjedelig, ettersom det ikke er smak på det :-p

    2. Det så kos ut 🙂 Var ikke mye planer i dag, bare chill.
      Tenkte forresten å tipse deg (ettersom jeg leser denne bloggen fast) om at jeg har skrevet et innlegg om hvordan man kan få sponsorer som kontakter deg, så du slipper – på bloggen nå 🙂
      Fortsatt god onsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg