PIZZA IS ALWAYS A GOOD IDEA

God kveld ♥ I dag hadde jeg egentlig en skikkelig god plan om å ta antrekksbilder osv ute, men så våknet jeg litt for sent og så pøsregnet det ute. Det var med andre ord bare ikke meant to be, enkelte dager går det rett og slett ikke. Så takk for det værguder! Dårlig vær gjør nemlig at å ligge inne på sofaen og se på TV og videoer på Youtube blir veldig mye mer fristende. Derfor ble hele dagen forskjøvet veldig langt frem og jeg har egentlig ikke gjort noe av det jeg skulle. Dere forstår, ikke sant? Grått vær er ikke så sykt motiverende. Derfor er det sikkert like greit at jeg skal jobbe i hele morgen, så får jeg iallefall noe ut av dagen. Men antrekksbilder kommer det mer av fremover altså, jeg må bare tvinge meg selv opp av sofaen litt. Ok, nå høres jeg ut som verdens lateste person, men når man har jobbet hver dag og plutselig har litt fri, så er det deilig å kunne tilbringe litt tid på sofaen også? Vi sier det sånn, men den tiden er over nå!





Vel, nå har Caroline flyttet inn for uken, og i dag ble det pitapizza til middag – for pizza er jo alltid en god idé! Vi brukte faktisk såå lang tid på butikken for å finne ut hva vi skulle spise utenom nachos og taco, for det er liksom standardene, så denne uken skal vi tenke litt utenfor boksen. For pizza er jo så langt utenfor boksen liksom, hehe. Men vi ble iallefall mette og det er jo det viktigste! Nå skal vi sette på Monsteruniverset, har faktisk hatt lyst til å se den filmen siden den kom ut, det er jo barndommen!

Please si at dere også blir litt late når været er grått?

9 kommentarer

Siste innlegg