EN FORFRISKENDE START PÅ DAGEN


Enten man våkner opp uthvilt og våken etter en god natts søvn eller ikke fullt så uthvilt etter gårsdagens festligheter, er det uansett noe med søndager som er litt… trettende? Dere skjønner hva jeg mener, ikke sant? Man er liksom bare litt sløv og det som frister mest er å ligge på sofaen hele dagen, spesielt om været er grått ute. I dag bestemte jeg meg for at, til tross for at jeg våknet opp uthvilt, trengte jeg en liten oppkvikker etter uken som har gått. Da er det SÅ godt med iskaldt vann med lime eller andre forfriskende frukter/bær oppi. Det føles virkelig så deilig for kroppen, og jeg kan tenke meg at å starte hver dag på denne måten ikke er til å klage på.

– Har dere prøvd dette? Do it asap!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg