HAPPY 4TH


Woho – happy 4th of July! Ikke at vi merker så mye av det her i Norge, bortsett fra på sosiale medier. Føler bare det er en liten plikt å være litt engasjert med tanke på at det snart blir “hjem”landet mitt, hehe. Iallefall for noen år! Beklager for nok et sent innlegg forresten, det er jo litt kjipt av meg egentlig, men jeg får det liksom ikke til noe tidligere. Jeg er på jobb hele dagen, og så blir det gjerne New York-snakk/planlegging etter det, og plutselig er dagen nesten over. Men etter i morgen har jeg fri noen dager, og jeg har endel fri fremover, så da skal det bli andre boller! Høres det bra ut? Blir hvertfall skjerpings fra meg!

– Noen som fortsatt er hjemme eller er alle på ferie? Syns jeg ser feriebilder overalt – lucky you!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg