MORE FROM OSLO

God kveld ♥ Veldig sen blogging i dag, men jeg hadde senvakt på jobb idag, og har hatt litt ting å ordne både før og etter det. Sånn er det bare avogtil, men vi overlever uansett, hehe. Det var veldig godt å komme hjem igår kveld, og da jeg våknet etter ti timer søvn idag var jeg fortsatt veldig sliten. Dagen har derfor vært litt lang, men slik er det jo bare enkelte dager. Nå gleder jeg meg iallefall veldig mye til å finne senga, så det blir nok ikke sent i kveld.

Her er det siste av bildene fra Oslo, jeg hadde bare med telefonen så noe super kvalitet er det ikke, men det funker jo til en viss grad, gjør det ikke?






Vi bodde på Thon Hotel Cecil, helt sentralt ved Karl Johan og Aker Brygge – perfekt på denne turen! Kom jo oss nesten overalt dit vi skulle ved å gå. Forsåvidt ved å bruke litt lenger tid enn nødvendig, på grunn av vår *kremt* retningssans… To jenter alene på tur i Oslo, just saying! Men det gikk jo helt fint, og vi koste oss kjempemye.

Merker jeg savner Oslo litt allerede, jeg var ikke heelt klar for å komme tilbake til hverdagen! Men nå er det stort sett jobbing resten av sommeren som står for tur, det må til det også. Jeg har ett innlegg til om Oslo, men det får komme etter litt normalblogging igjen. Noe må vi jo spare også – det handler om en av favorittene mine fra Osloturen ♥

 

8 kommentarer
    1. Flott innlegg! 🙂
      Vil du ha gratis wrap fra itworks?
      Du kan også bestille om du ønsker det, send meg gjerne en privat melding inne på siden om du ønsker å vite mer om dette.
      Denne wrappen kan brukes fra halsen og ned, hvor du vil. Innstramming, toning av opp strammende altså full kropps forming! Kan brukes til alt, få synlige muskler, fjerne arr og cellulitter, toner huden, strammer og former kroppen slik du ønsker det. Fantastiske bilder ligger ute på siden, du bare må se!!! 😀
      Produktet er laget av 100% naturlige ingredienser som blomster ekstrakter og urter. (trykk på bildet) Husk og LIK siden og DEL den, har så lyst å dele ut en wraps snart til en heldig en 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg