SUMMER MAKEUP ESSENTIALS

Endelig lørdagskveld – tilbragt i sofakroken med godis ved siden av. De fleste av dere er vel ute og er sosial nå? Jeg for min del måtte bare prioritere meg selv i kveld, jeg er sliten etter uken, og en lang, god natts søvn er veldig etterlengtet. I morgen har jeg endel å gjøre før jeg drar til Oslo tidlig mandags morgen, så da trenger jeg å være opplagt. Egentlig er det nok ikke såå mye å gjøre, men jeg føler det er det, og da blir jeg litt stresset. Men jeg har jo hele morgendagen på å gjøre meg klar til Oslo, så det kommer til å gå veldig fint.

Vel, til poenget med innlegget, mine favoritter i sommer:

Fra venstre oppe: Soap & Glory 6-in-1 Moisture Lotion, Garnier 5sec Perfect Blur Primer, L’oréal Nude Magique CC cream, L’oréal False Lash Wings, L’oréal Super Liner Blockbuster, Urban Decay Primer Potion i fargen Sin, Kicks blush brush.

Chanel rouge, e.l.f Healthy Glow Bronzing Powder, Marc Jacobs Daisy.

Som nevnt i forrige innlegg er en CC-krem perfekt for sommeren ettersom den er lett, enkel og samtidig dekkende, i tillegg til solfaktoren. Fuktighetskremen, primeren fra Garnier, og mascaraen og eyelineren fra L’oréal er faste følgesvenner uansett årstid – det er produkter jeg virkelig sverger til. Primeren fra Urban Decay er perfekt til sommeren fordi den har en veldig fin farge, så jeg kan fint bruke den alene uten noen annen øyenskygge over. Rouge og solpudder syns jeg er greit å endre på etter årstidene, for til sommeren vil jeg gjerne ha en sommerlig glød i ansiktet som ser naturlig ut. Jeg viser jo ikke rougen på bildene ovenfor, men den er rosa/peach-aktig og veldig fin. Solpudderet fra e.l.f liker jeg veldig godt, og det gir virkelig en glød som navnet tilsier. Parfymen fra Marc Jacobs er så herlig, så det spørs ikke om jeg skaffer den i full size i løpet av fremtiden.

– Bruker dere noen av de samme produktene? Har dere kanskje andre anbefalinger i tillegg?

5 kommentarer
    1. Kunne ønsket meg alt du har tatt bilde av ! Jeg har en haug av både gammel og ny sminke, ingen spesielle favoritter jeg kan komme på og prøver nye merker og ting hele tiden 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg