CRAVINGS TAKING OVER

Hei lillelørdag! Nå er vi omtrent halvveis i uken allerede, det er vel ikke bare jeg som syns tiden går fort? Hvis hver uke blir sånn er jeg jo straks i New York, hjelp! Jaja, akkurat nå er det iallefall fortsatt tre måneder til, så jeg har jo en stund igjen her hjemme. Men dette var forsåvidt ikke poenget med dette innlegget. Du vet når du er på jobb eller skole eller noe og plutselig kommer på noe sykt godt du har lyst på, enten det er godteri eller biff eller is eller noe sånt? Vel, det skjedde med meg i dag, og dere vet vel at det gjerne sitter i hodet ditt resten av dagen og du vet det ikke forsvinner før du skaffer det. I dag var det nemlig sjokoladedekte jordbær som satt fast i hodet mitt sikkert halve dagen på jobb, men nå er jeg veldig fornøyd! Jordbær, blåbær, banan og smeltet sjokolade er virkelig noe av det beste jeg får, og i det minste er ikke ALT usunt, det er jo mye bedre enn godteri!



Vel, jeg har nettopp skrevet et innlegg om matcravings… Kanskje på tide at jeg faktisk begynner å gjøre noe spennende i hverdagen sånn at jeg har mer spennende ting å blogge om også? Hvis det hjelper skal jeg til Oslo på mandag da, så da blir det nok litt mer varierende blogging enn “i dag har jeg vært på jobb, så dro jeg hjem og sov resten av dagen”. Etter det får jeg bare prøve å variere bloggingen frem til jeg flytter, for DA blir det myyye mer spennende blogging! Det kribler i magen når jeg tenker på det, hvis jeg mangler inspirasjon kan jeg faktisk bare gå en tur i Central Park, dra til Brooklyn Bridge og se bort på byen, eller finne nye, koselige områder. Åååh, det kommer nok ikke til å gå opp for meg at jeg skal bo der før jeg faktisk er der. ♥

– Fortell meg at jeg ikke er den eneste som får sånne plutselig cravings som ikke går bort?

6 kommentarer

Siste innlegg