TGIF

Ah, endelig fredag og helg! En av de beste følelsene, er dere ikke enig? ?? Det var såå deilig å dra fra jobb i dag, det føltes virkelig fortjent ut etter jobbing hver dag denne uken, haha… Menmen, jeg skal jo jobbe i hele sommer, viktig å spare opp penger frem til jeg drar i september!

Ovenfor er bilder av Sara’s nye kamera, jeg er såå misunnelig, haha. Trenger virkelig et lite kamera med god kvalitet, sånn at jeg kan ta det med meg overalt. Men det har jeg planlagt å kjøpe med en gang jeg kommer til New York, der er jo det myye billigere! Ser på VG-lista nå, jeg MÅ jo få med meg Cody Simpson, hehe… Kvelden blir tilbragt med Sara, Celine og Caroline – koseliig??

– Flere som ser på VG-lista? Eller gjør dere andre ting?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg