THROWBACK THURSDAY: INSPIRING



Hei dere! I går ble det bloggfri, jeg glemte rett og slett bare av bloggen, haha. Kom på det før jeg la meg, oops. Det går egentlig bare i det samme hver dag denne uken, jobb og så hjem og slappe av. I går kveld var jeg litt sosial også da, så da ble det litt variasjon, haha. Merker det begynner å nærme seg helg nå, jeg er utrolig sliten. 16.00 i morgen er det heldigvis helg, så det blir veldig deilig! Dette har forsåvidt vært en veldig bra uke, jeg har hatt mer ansvar på jobb, noe som har vært veldig kjekt!

Ovenfor er denne ukens “Throwback Thursday” fra august ifjor. Om noen lurer på hvorfor overskriften er “Inspiring” så er det ikke fordi jeg mener antrekket eller noe er det, men fordi det sto på toppen jeg hadde på meg. Jeg liker veldig godt håret mitt der, akkurat nå syns jeg det er litt for lite blondt i håret mitt, naturligvis fordi vi ikke har farget det blonde før, men bare det brune, og det som er nederst på håret blir jo klippet litt av og til. Men jeg skal til frisøren på tirsdag, så da blir det godt å få freshet opp håret igjen!

– Hva gjør dere i disse dager?

11 kommentarer

Siste innlegg