THE BEST WAY TO END THE DAY

Hei dere! Har dere hatt en fin dag? Jeg har tilbrakt store deler av den på jobb, men da klokken slo 4 var det på tide å komme seg hjem, og etter det har jeg tilbrakt kvelden på sofaen med Gossip Girl. Dette var forsåvidt frem til jeg kjente en hodepine komme krypende, så da skrudde jeg av tv-en og satte meg i badekaret med en bok. Alle dager burde slutte slik, for å sette seg ned i badekaret i stillheten og bare å kunne lese og ikke tenke på andre ting – det roer sjela.



Jeg burde vel egentlig gjort noe mer produktivt i kveld, men jeg er så sliten etter jobb at det eneste som frister er sofaen. Det er jo ikke bra, men noen av tingene på planen denne uken er å komme tilbake til treningen etter denne lille pausen jeg har hatt. Eksamen og andre ting har stresset meg og da har jeg ikke helt klart å fokusere, men nå har jeg mye mindre å tenke på, så nå er jeg klar for å komme tilbake.

– Har dere hatt en fin mandag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg