FRIDAY FRIDAY FRIDAY FRIDAY


Noen som i det hele tatt skjønte at overskriften skulle være entusiastisk? Det var et forsøk iallefall! Man kan jo ikke la være å være glad på en fredag, nå har vi jo hele helgen foran oss! Jeg tilbrakte jo første halvdelen av dagen på jobb, og jeg merker virkelig nå at dagen min startet litt over halv 6 i dag. LITT tidlig kan man si, men jeg døde jo ikke akkurat av det, hehe. I morgen er det også tidlig opp på jobb, men ikke like ille heldigvis.

Har planer om å jobbe mye med bloggen i helgen også, mest på søndag blir det nok. Det har vært mye jobbing (på Cubus altså) denne uken og det blir det neste uke også, derfor vil jeg forberede bloggen på det også. Jeg har virkelig gått inn for å komme tilbake i bloggrutiner nå, jeg liker jo å drive på med dette. Jeg prøver fortsatt å finne ut hva bloggen min skal handle mest om, men jeg tror nok det blir størst fokus på moterelaterte innlegg, med litt hverdagslige ting innimellom. Det vil nok spesielt være en god blanding av dette når jeg kommer til New York, men det tror jeg blir bra!

– Hva er deres helgeplaner?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg