THROWBACK THURSDAY


Hei fra sofakroken! Kom hjem fra jobb for en liten stund siden, sååå deilig å endelig være hjemme. Dagen har forsåvidt gått veldig fort siden tilbud vil si ganske stor pågang fra kunder, hehe. Nå må jeg bare slappe av mens jeg kan, i morgen begynner jeg nemlig på jobb 07.00! Mye som skal gjøres, så da blir det sånn denne gangen. Kan bli interessant å stå opp så tidlig når det er lenge siden sist, men jeg blir hvertfall ferdig tidlig på jobb, og det syns jeg er veldig deilig.

Siden det er torsdag tenkte jeg det kunne passe med en liten “Throwback Thursday”, dette er vel fra oktober ifjor tror jeg. Hvis det er interesse for det kan jeg kanskje prøve å få det til hver uke, det er jo litt gøy å se tilbake? Spesielt for nye lesere tenker jeg! 

– Har dere hatt en fin dag?

7 kommentarer

Siste innlegg