INSTALATELY #9

Happy torsdag! For øyeblikket er jeg nok en gang på jobb, og tidsinnstillingen på innlegg er virkelig hellig i disse dager. I dag er det Big Smile Day på Cubus over hele landet og derfor har vi -30% på alle ordinære varer, bortsett fra kosmetikk som er -20%. Dette er vel noe å smile stort for vel? I dag er med andre ord virkelig dagen for å ta sommerhandelen!

Med mitt bloggfravær den siste tiden, eller de siste månedene blir vel riktig å si, har det ikke blitt så mange oppdateringer fra Instagram. Jeg syns det er veldig greit med en samling av instamoments den siste tiden, så får jo de som eventuelt ikke er på Instagram også se hva som blir lagt ut! Her er iallefall et knippe fra Instagram de siste ukene/månedene (noen bilder er litt eldre enn noen uker):

1. Et enkelt antrekk en lørdagskveld. Elsker bodyen fra Angelica Blick for Bikbok!
2. Trenger jeg egentlig si noe? Friskis, sol og varme – JA.
3. Et aldri så lite gladselfie dagen jeg endelig var ferdig med 13 års skolegang.

4. Nedtelling til skolestart litt etter jeg fikk beskjed om at jeg hadde kommet inn. I dag er det faktisk bare 109 dager igjen til skolestart, tiden går SÅ fort!
5. Et av favorittantrekkene i sommer, så mye blått og sommerlig!
6. Har dere sett noe så søtt og artig? Ville nesten ikke å spise den, men den smakte veldig godt da da jeg endelig kom meg så langt!

7. Natt til 1. mai, rett før kolonnekjøring til dit vi skulle være. Dette bildet gjør meg så glad, det bare skriker stemning og glede for tiden vi hadde foran oss!
8. Videre glede i russetiden, forsåvidt rett før jeg ble syk og endte opp med å ligge halve russetiden. Jaja, sånn går det!
9. Russetoget! Vi videreførte tradisjon med å vinne best i toget blant russen i Ålesund og det var så gøy! Vi bare danset og sang hele veien, og til tross for at vi var slitne og trøtte, stoppet vi ikke.

Jeg har jo ikke fortalt så mye om russetiden, og det er egentlig ikke så mye å fortelle heller. MEN, til tross for at jeg aldri har vært sykt gira på russetida, så angrer jeg selvfølgelig ikke på at jeg ble med, og vi har gjort så mye gøy! Det er virkelig en tid jeg kommer til å huske, til tross for sykdom og å være drittlei av den røde buksa mot slutten. Det positive veier uansett mer enn nok opp for det negative, det er det ingen tvil om!

10. På vei til Trondheim for et par måneder siden. Var der i et par dager og det er virkelig en koselig by!
11. Stella var i fotohumør og vi gjenskapte bildet av oss fra et par år siden (?). For noen dager siden fylte hun tre år, sykt hvor fort tiden går. Noen som leste bloggen min da hun ble født og jeg ble stolt storesøster?
12. For et par måneder siden sammen med verdens beste venninner. Hva skulle jeg gjort uten disse tre i livet mitt? ♥

Om dere vil følge meg og se flere bilder fra Instagram er det bare å søke opp Malindh!

– Hva er din Instagram? Syns det er så kjekt å gå gjennom nye Instagram-profiler og finne flere å følge. Får aldri nok!

6 kommentarer

Siste innlegg