NIKE, I LOVE YOU


For et par måneder siden kjøpte jeg disse skoene, Nike Air Max 1, og det er virkelig et av mine favorittskopar – de er så kule! Hadde siklet på de lenge, og da de var satt ned med 20% måtte jeg bare. Sånne sjanser kan man rett og slett ikke bare la gå fra seg! I tillegg er jo de utrolig behagelige, det er jo tross alt joggesko, noe jeg ikke tenker så mye over fordi de er så kule. Perfekt å bruke de på jobb siden de er litt mindre kjedelige enn typiske joggesko jeg bruker der.

Sitter og ser nok en episode av Gossip Girl nå – det har blitt litt vel mange episoder de siste dagene, men har man ferie så har man ferie, er det ikke sånn? I morgen starter jobbingen for fullt uansett, så da blir det ikke så lite liv, hehe. Uansett så er jo det passende å se denne serien når det tross alt er den byen jeg snart skal bo i ♥ Føler jeg nevner det mye haha, men livet mitt handler mye om New York for tiden, så da kommer det rett og slett bare naturlig! Det skjønner dere vel?

– Hva syns dere om skoene? Noen som eier noen sånne?

11 kommentarer

Siste innlegg