ANGELICA BLICK X BIKBOK


Wow hei! Det går jo én måned mellom hvert innlegg nå, sykt. Jeg savner bloggingen utrolig mye nå, merker det ekstra mye når sommeren begynner å snike seg innpå. Vel, jeg er jo faktisk russ nå, så jeg kan ikke akkurat si at det blir mye av antrekk som det ovenfor. I dag hadde jeg så lite å gjør at jeg måtte få til noe skikkelig til et blogginnlegg igjen. Jeg har jo vært så opptatt med skole de siste månedene at jeg faktisk må benytte muligheten når det roer seg litt. Nå føler jeg faktisk det verste er over, for eksamen er ikke så mye stress som det har vært når vi har hatt flere prøver og innleveringer på en uke. Jeg blir så lykkelig av tanken på at jeg nesten er ferdig med videregående, og at sommerferien og mer tid til venner, familie og blogging nærmer seg.

Jeg måtte selvfølgelig skaffe meg et par plagg fra Angelica Blick sin kolleksjon for Bik Bok, og det ble da de to ovenfor. Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt hvert eneste plagg, for herregud for en fantastisk kolleksjon! Jeg kan faktisk helt ærlig si at jeg elsket hvert eneste plagg. Håper på å få brukt disse plaggene mye i sommer, og ikke minst når jeg flytter til New York! Det blir forsåvidt ikke før til våren/sommeren der borte at jeg får brukt det da, det er jo ikke akkurat så varmt om vinteren, haha. Må forresten gi creds til flinke Sara som var fotografen i dag ♥

– Hva syns dere om kolleksjonen til Angelica Blick?

8 kommentarer
    1. Den er sååå utrolig fin!
      Vinn masse sminkeprodukter på bloggen min nå, om du vil delta <3
      Ha en koselig søndag du <3

    2. jeg gleder meg kjempe masse til du skal til new york. det er en drøm jeg har slev som en dag SKAL komme i oppfyllelse. siden jeg også er veldig glad i bloggen din gleder jeg meg til å følge deg der. (håper du vil blogge om det da??) men hverfall så har jeg lyst til å høre ver miste detalj om hvordan det er å bo, leve og flytte til den fantastiske byen. ps: selv om du ikke blogger så ofte er jeg glad for de gangene du gjør <3

    3. Kjenner meg igjen der ja. Kan godt gå måneder i mellom jeg blogger også, mens før blogget jeg 3 ganger om dagen (+/-). Det er ganske sykt. Savner at jeg fikk tid til det jeg også, men igjen har man jo tid til mye annet nå i stede for å blogge hele tiden.

    4. Åhh, elsk på de klærne! Hadde tenkt å kjøpe en del fra kolleksjonen selv, men i og med at den ikke kommer til min hjemplass, må jeg vente med det! haha, utrolig kjipt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg