BIRTHDAY OUTFIT

Hei dere! Rakk ikke å oppdatere dere på tirsdag siden jeg var opptatt med å ha bursdag hehe, og i går ble det plutselig jobbing etter skolen. Jeg hadde hvertfall en veldig fin bursdag, med min nærmeste familie og venner, kjempekoselig! Elsker å ha bursdag, skulle gjerne hatt det flere ganger i året, hihi. Jeg hadde på meg kjolen ovenfor fra Bik Bok, men med strømpebukse under, siden det er litt mer passende til vinteren. For ja, natt til bursdagen min snødde det til full vinter, som faktisk forsvant dagen etter. Hvert år MÅ det nemlig være snø på bursdagen min, det slår aldri feil… Men det brydde jeg meg ikke om, bursdagen min var jo fin uansett.

Kjolen er ny og den er så behagelig! Perfekt hverdagskjole, som også kan pyntes til et finere antrekk.

– Hva syns dere?

18 kommentarer

Siste innlegg