BIRTHDAY CAKE

Jeg feiret jo bursdagen min i går (husk å gratulere meg i morgen folkens hehe), og dette ble årets bursdagskake! Foreldrene mine og jeg er ganske stor fan av Masterchef, så opp gjennom årene har vi satt mange lage den ganske tidkrevende og avanserte desserten, Croquembouche. Så jeg tenkte i år at jeg kunne utfordre foreldrene mine til å lage dette, og ovenfor ser dere resultatet! Tror dere jeg er fornøyd med bursdagskaken min i år eller?! Om noen skulle lure er det vannbakkels festet sammen av karamell. Sååååå godt!!

Stella var også fornøyd med å få vannbakkels, hehe.

Hadde iallefall en veldig fin feiring igår med familien min, og det gleder jeg meg til i morgen også. Dette er vel det året jeg har gledet meg minst til bursdagen min, for det første fordi jeg ikke har hatt tid til å tenke på det, så det føles ikke ut som jeg har bursdag, og for det andre fordi 19 er et litt kjedelig år å fylle, hehe. Men jeg tror uansett det blir en fin dag, så nå gleder jeg meg!

– Har dere smakt Croquembouche før? Hehe

7 kommentarer

Siste innlegg