EMBRACE THE WEEKEND




Det er fredaaaaaag og endelig helg! Da tenkte jeg det var på tide med et blogginnlegg, siden jeg først har tid liksom, hehe. Bare fordi jeg er “tilbake” på bloggfronten, så betyr det fortsatt ikke at jeg har tid til å skrive innlegg hver dag, dessverre. Men, nå har jeg jo tid, så da var det på tide å tørke støvet av kameraet og sette meg foran det igjen. Må innrømme at det var helt sinnsykt merkelig å skulle sitte foran kameraet igjen, men jeg får vel bare prøve å venne meg til det igjen. Denne helgen har jeg faktisk ingenting av skolearbeid å gjøre, for første gang på så lenge jeg kan huske, men jeg skal derimot på jobb i morgen, og så skal vi feire familieselskap på søndag siden jeg har bursdag på tirsdag, wiii!

Vel, i går hadde jeg endelig time hos frisøren, jeg hadde bestilt time til uka etter særemne, som en belønning. Så nå er håret mitt friskt og deilig. Vi gikk litt mørkere og kaldere oppe, for en litt mer naturlig farge, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har fått en del spørsmål før om tuppene er farget, altså det blonde, men nei, det er faktisk mitt helt naturlige hår. Deilig å slippe å farge det også! Jeg er i alle fall veldig fornøyd, som alltid etter en tur til frisøren!

– Hva skal dere i helgen?

10 kommentarer

Siste innlegg