QUALITY OVER QUANTITY






En liten throwback thursday siden jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle starte dette innlegget etter alle disse dagene som har gått. Vel, hei! Litt uvant å sitte her igjen nå og skrive på noe som for en gangs skyld ikke er et Word-dokument. Jeg har nesten ikke tenkt på bloggen de siste to ukene, nemlig fordi jeg har så utrolig mye annet å tenke på. Alt er veldig overveldende for tiden og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal klare å gjennomføre alt. Det er selvfølgelig for det meste skolen jeg snakker om, for ja, påbygg, og tredjeåret generelt, er så sinnsykt hardt. De travle ukene tar liksom aldri slutt. Jeg kommer meg gjennom det, det vet jeg, det er bare utrolig slitsomt å legge seg på kvelden med alt stresset og tankene om alt jeg har å gjøre dagen etter og resten av uken. Takk gud for trening og et lite avbrekk i hverdagen.

Sitter her nå med et hode som verker og en hals som sakte begynner å merkes mer enn den skal. Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå. Trist å komme med et sånt innlegg når jeg først skal blogge igjen, men jeg får heller komme med mer positivitet i de neste innleggene. Poenget med overskriften var iallefall at jeg heller vil komme med innlegg når jeg først har noe å legge ut, enn å legge ut innlegg hver dag uten å egentlig ha noe å legge ut.

– Hvordan går det med dere for tiden? Har dere mye å gjøre?

10 kommentarer

Siste innlegg