MATTE BLACK

Sliter litt med inspirasjon og blogglyst denne uken, tror det er mye fordi jeg er veldig sliten. Jeg sover nemlig veldig dårlig for tiden og har mye mareritt, og det merker jeg veldig på formen og humøret, og konsentrasjonen. Veldig dumt, for nå har jeg jo vært i toppform så lenge, og plutselig skal søvnen ødelegge alt. Jeg sovner til vanlig tid og er veldig trøtt når jeg legger meg, men så våkner jeg mye gjennom natten, enten av mareritt eller bare av ingenting. Det irriterer meg sånn, vil bare ha en god natts søvn og klare å fungere igjen 🙁

Vel, det var jo egentlig ikke dette som var poenget med innlegget, jeg vil jo helst holde det positivt her. Uansett, jeg har lenge letet etter en matt top coat som faktisk fungerer, og i går fant jeg den, på H&M faktisk! Har testet Essie sin og den ble bare rot, til og med etter å ha prøvd den flere ganger. Derfor har jeg letet etter en ny jeg kunne teste, og med H&M sin ble dette resultatet:

Wow, bra bilde, Malin. Heheh. Dere ser kanskje litt hvertfall, det er matt svart, og jeg eeeeelsker det!

– Hva syns dere om matt neglelakk?

16 kommentarer

Siste innlegg