TRYING SOMETHING NEW



I dag testet jeg noe jeg ikke har prøvd før, nemlig lange øredobber. Jeg har jo bare hatt hull i ørene i litt over ett år nå, så derfor har jeg ikke prøvd så veldig mye forskjellig. Siden jeg skulle ut og spise med familien i dag, tenkte jeg at jeg kunne prøve ut disse øredobbene fra Bik Bok. Kombinerte de med et enkelt antrekk og enkel sminke fordi jeg syns øredobbene gjør nok. Likte det veldig godt, så jeg kommer nok til å bruke de oftere.

Var ikke helt riktige dagen for meg å være på restaurant på da, jeg var nemlig hos tannlegen i dag… Jeg var der for å borre, så da vi skulle spise var jeg fortsatt bedøvd og hadde vondt i tennene/munnen. Heldigvis fikk jeg med meg maten hjem igjen, så nå har jeg endelig fått spist meg mett! Velvel, det viktigste er vel å få fikset tennene, vil jo heller ha vondt i noen få timer enn å ha vondt hele tiden.

– Hva syns dere om lange øredobber?

11 kommentarer

Siste innlegg