BAKING DAY





Dette har jeg styrt med i dag! Nå har jeg skolemat i maaange dager fremover, blir så greit å slippe å styre med det om morgenen! I tillegg til at jeg ofte ender med å heller kjøpe noe på butikken, men det slipper jeg jo nå, så nå sparer jeg endel penger i tillegg! Jeg fant oppskriften på Anniken sin blogg, og har i mange uker tenkt på å lage disse. De er sunne og gode – perfekt! Jeg har noen med ost og skinke, noen med ost og fårepølse, noen med ost og serranoskinke, og så noen med bare ost. Det ble 32 stk., så nå har jeg hvert fall en god stund fremover!

Planene for dagen videre er å lese i boken min (hei særemne), spise masse kalkun og waldorf-salat til middag, og så mot kvelden blir det en cardio-økt på treningssenteret. Gleder meg, elsker søndager ♥

– Hva gjør dere i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg