AIN’T LAURENT


Lue Urban Outfitters
Cardigan og kjole Cubus


I dag ble det speilbilder av antrekket, håper det går fint, haha. Med mitt nye objektiv (skal få laget et eget innlegg om det snart!), får jeg faktisk med hele meg om jeg tar bilder i speilet. Det er jo ganske greit på dager hvor jeg ikke har tid til å ta antrekksbilder ute, eller det er for dårlig vær, som det ofte er.

Jeg har det veldig travelt denne uken, derfor blir bloggingen nedprioritert. I går kunne jeg forsåvidt blogget mer da, men da orket jeg rett og slett ikke, sånn er det jo bare noen dager. I dag har jeg vært på trening, og så har jeg øvd til prøve i sosiologi som vi har på fredag. Har ikke såå mye tid til å øve resten av uken, derfor startet jeg i dag. Takk til dere som har stemt på meg hittil i hårkonkurransen forresten, setter veldig stor pris på det. Nok en gang, du kan stemme på håret mitt HER.


Håper alle har en veldig fin uke hittil!

Hva syns dere om antrekket?

18 kommentarer

Siste innlegg