SUNDAY, I LOVE YOU





Minimalt med innlegg denne uken, hehe oops. Har faktisk hatt en del å gjøre da, så kan vel oppsummere kjapt siden sist: onsdag var jeg på kino med klassen og så Thor, veldig bra film! Torsdagskvelden var jentekveld med noen av jentene i klassen, utrooolig koselig! Fredagskvelden skulle jeg egentlig dra til mormor og morfar (1 time unna pluss ferge) og være der til lørdagen, men da var stormen allerede godt i gang, så da turte jeg rett og slett ikke å kjøre. Trist å ikke fått dratt likevel, men vi skal dit til jul, så det er ikke så altfor lenge til heldigvis.

Ellers, har dere hatt en fin helg? Det har jeg, til tross for litt endringer i planene! I går ble det en liten bytur med Caroline, Celine og Sara, og på kvelden var jeg i bursdag. Det ble en tidlig kveld på meg da, så i dag var jeg lysvåken halv 9. Veldig greit egentlig, er ikke så glad i å sove bort dagene. Føler også jeg har fått gjort en del i dag, har ryddet rommet og i klærne mine. Begynte å bli litt vel fullt i kommoden, så da var det på tide å ta en liten sjekk, med tanke på at det er altfor mye jeg ikke bruker… Etter det ble det en treningsøkt, som var veldig deilig. Treningen har vært litt nedprioritert denne uken, så neste uke skal bli bedre. Gleder meg til ny uke jeg!

– Har dere hatt en fin helg?

14 kommentarer

Siste innlegg