AUTUMN COLORS


Skjerf Bik Bok
Genser og skjørt Cubus


Burgunder og grått er nok mine to favorittfarger denne sesongen. Elsker de kombinert og separat! Dessverre blir det nok ikke særlig med bilder ute i uken fremover med tanke på at det er meldt regn og storm i flere dager… Men da finner vi bare en måte for å få det til å funke inne, går fint det! Nå drar jeg snart på jobb, så jeg tenkte å få ut dette innlegget før jobb. Jobbet i går også, så gårsdagens innlegg var tidsinnstilt. Veldig greit å ha den funksjonen her når jeg vet jeg ikke får tid til å blogge! Vil forresten takke for alle de fine kommentarene deres, dere må jo faktisk være de herligste. Skal bruke litt tid i kveld på å svare på de.

Nå er jeg ferdig med historiehøringen også, såå deilig og jeg er veldig fornøyd med hvordan det gikk! Vi kan nemlig bli hørt hele uken, så da det startet i dag benyttet jeg sjansen og meldte meg tidlig sånn at jeg kunne bli ferdig. Hater å sitte og vente på noe sånt, så da syns jeg det er bare like greit å få det overstått. Nå kan jeg slappe litt av resten av uken, og det er jeg glad for. Håper dere har en fin dag!

– Hva syns dere om antrekket?

13 kommentarer

Siste innlegg