ROOM DETAILS

På skolen i går fikk jeg plutselig et lite kick og ville kjøpe inn ting til rommet mitt, så da gjorde jeg det senere på dagen! Det første jeg tenkte var PUTER og at jeg ville fylle opp sengen med det, så det var hovedsaklig det jeg kjøpte, men også noen andre småting:


Åtte nye puter ble det! Kunne godt tenkt meg å ha heeele sengen full av puter, men jeg er i alle fall godt på vei nå, med myke, gode puter.

Ville også ha levende lys på rommet, så da kjøpte jeg ett duftlys og to vanlige. Så nå lukter det vanilje på hele rommet mitt, beste lukten ♥

Fant en liten, søt lampe som jeg tror egentlig er julepynt, siden den sto med julepynten, men jeg tenker å ha den hele året siden det ikke er særlig julete pga blomstrene.

Kjøpte også et kjempefint bilde som skal opp på veggen, men så langt har jeg ikke kommet meg enda, hehe.

Rart hvor lite som skal til for å sprite opp rommet egentlig, syns bare med disse få tingene at rommet mitt er mye bedre! Om noen er interessert i å se hvordan hele rommet mitt ser ut så kan dere se det her. Noen små endringer er gjort siden da, men ikke drastiske som gjør at det ser helt annerledes ut.

– Hva syns dere?

13 kommentarer

Siste innlegg