THE MIDI SKIRT


Skjorte Saints & Mortals
Skjørt Cubus
Skjerf Bik Bok

Var først litt usikker på om jeg likte lengden på skjørtet, men når jeg prøvde det på fant jeg ut at lengden faktisk var ganske kul, så i dag ble det endelig innviet! Skulle gjerne sluppet å bruke en svart strømpebukse under, men kalde Norge vet dere…

Ellers er dette en skikkelig gladmandag faktisk! Startet dagen på tredemølla siden jeg begynte litt senere på skolen, og det var så herlig! Ble bare skikkelig motivert og klar for uka, så jeg kunne godt tenkt meg å starte hver uke sånn. Fikk også et par karakterer på skolen i dag også, blant annet etter en høring jeg også hadde i dag, og jeg er veldig fornøyd med karakterene, så det hjalp definitivt på motivasjonen som har vært så som så de siste ukene. Åh, dette blir en bra uke dere!

Nå skal jeg snart ut og kjøpe litt ting til rommet mitt siden jeg følte for å dekorere det litt mer, så det får dere sikkert se i morgen. Senere i kveld skal jeg vise dere det jeg egentlig hadde tenkt å vise i går, hihi. Og dere, husk å melde dere på linkerunden i forrige innlegg!

– Hva syns dere om antrekket?

6 kommentarer

Siste innlegg