SIMPLE DRESS

Kjole Cubus


Fikk litt panikk da jeg kom hjem fra skolen i dag og fant ut at det nesten begynte å bli mørkt ute. Som oftest har jeg pleid å vente til etter middag med å ta antrekksbilder ute, men nå går jo faktisk ikke det lenger. Dagslyset hadde allerede begynt å forsvinne da jeg tok disse bildene, derfor ble det dårlig lys og jeg måtte bruke ganske høy iso. Menmen, dere ser jo hva jeg har på meg i alle fall, haha.

Middagen ble inntatt til slutt, og nå når den har begynt å synke skal jeg ta turen på treningssenteret for en kardioøkt. Har heldigvis følt meg frisk i dag, så da prøver jeg meg, i et litt roligere tempo enn til vanlig. Viktig å ta det litt med ro og ikke starte på fullt når man nettopp har vært syk. Håper alle har hatt en fin mandag hittil, det har iallefall jeg, og jeg tror det blir en bra uke!

– Hva syns dere om antrekket?

13 kommentarer

Siste innlegg