WEEKEND ILLNESS

Helgen ble ikke helt som forventet da jeg plutselig ble syk. Begynte å føle meg slapp på fredagskvelden, og lørdagsmorgen våknet jeg med feber og var enda slappere. Det passet ikke helt til mine helgeplaner akkurat, siden jeg blant annet skulle til byen, så servere i et “selskap” eller hva jeg skal kalle det sammen med Sara og Celine, og så skulle vi ut etterpå, men akkurat den delen droppet jeg selvfølgelig. Kom meg gjennom dagen til tross for at jeg hele tiden byttet mellom å være kald og varm, som regel veldig kald. Da jeg kom hjem i går kveld hadde jeg aldri vært så glad for å finne senga, var helt utslått. Heldigvis tror jeg at jeg kvittet meg med feberen i natt, våknet i alle fall kvikkere i dag tidlig. Håper på at jeg er helt bra i morgen sånn at jeg er klar for en ny uke og ikke minst trening. Har jo ikke fått trent nå i helgen, og det er ganske kjipt.

Håper i alle fall at helgen deres har vært fin! Nå er det snart ny uke, blant annet med Halloween, woho!

– Hva har dere gjort i helgen?

10 kommentarer

Siste innlegg