WEARING MY NEW COAT



Jakke MK&A for Bik Bok
Genser H&M
Skjørt Cubus
Skjerf Bik Bok
Sko H&M
Veske Michael Kors



Neglelakk Black Crush fra Sugar Crush serien til Isadora


Jeg er så forelsket i den nye jakken min. Jeg er jo stor fan av Mary-Kate og Ashley, og likte jo den første kolleksjonen deres for Bik Bok veldig godt, så jeg ble ikke overrasket da jeg forelsket meg i kolleksjon nummer to heller. Denne jakken har jeg tenkt på siden jeg så den da de publiserte plaggene fra kolleksjon nummer to, så jeg var ikke i tvil da jeg så den i butikken i går. Den er liiitt stor til meg selv om den skal være oversized, men det gjør meg absolutt ingenting. I love it ♥

Da jeg tok outfitbildene i dag ble jeg usikker på om jeg faktisk har vist dere vesken min på bloggen før, men dere har jo garantert sett den hos noen andre før, alle har jo den nå… Jeg kjøpte den iallefall i februar og bruker den som skoleveske, og om jeg skal noe annet selvfølgelig. Den er så klassisk og fin, og ikke minst har den plass til 15″ Mac, som jeg ikke har funnet i mange andre vesker. Det var det ene kriteriet jeg hadde da jeg skulle finne meg en veske jeg kunne ha på skolen, og da jeg fant denne var det ikke akkurat mye annet som var negativt med den heller.

I går fikk jeg ikke tid til å blogge siden jeg dro rett på trening etter skolen, så var jeg bare hjemme og spiste og ordnet meg, før jeg jobbet fra 18-22. Vi hadde vip-kveld på Cubus, så da ble det en litt senere arbeidsdag enn jeg er vant til! I dag har jeg hatt norsktentamen, og litt arbeid med særemne, og nå er det endelig helg! Første frihelgen min på noen uker også, så det gjør litt godt. Skal i alle fall nyte helgen mens jeg kan!

– Hva syns dere om antrekket?

13 kommentarer

Siste innlegg