BACK HERE AGAIN


Så var jeg her igjen da. Skal ikke komme med noen unnskyldning denne gangen, de har jeg brukt opp så altfor mange ganger. Men dagene går liksom i det samme; skole, lekser, trening og jobb av og til. Da blir det bare sånn at når jeg setter meg ned ender jeg opp med å surfe gjennom nettet og oppdatere meg på det som skjer. Skolen tapper nesten alle mine krefter, trening får noen av kreftene tilbake. Det frister så mye mer å jobbe med bloggen, ta antrekksbilder ute i høstværet, inspirere andre med innlegg og bilder, og være flink til å kommentere på andres blogger. Istedet blir jeg sittende å psyke meg opp til å gjøre skolearbeidet vi har så mye av. Er det noen fasit på hvordan man kombinerer skolearbeid, trening, jobb og blogging egentlig? Isåfall vil jeg gjerne ha den.

Når jeg får meg bil igjen skal jeg finne meg en fin plass uten mye folk, hvor jeg kan ta antrekksbilder og mange bilder generelt. I mellomtiden, er det noen i Ålesund som melder seg frivillig til å være fotografen min? Hehe neida. Joda. Trenger det egentlig…

– Hvordan har dere det for tiden? Mye å gjøre?

10 kommentarer

Siste innlegg