SUNDAY FEELING

Fikk en skikkelig søndagsfølelse i dag siden jeg stort sett har vært inne. Har ikke gjort noe fornuftig, annet enn å følge mine søskenbarn til bussen, de har vært på besøk fra i går til i dag. Kjempekoselig! De er ett år yngre enn meg, så det er liksom ikke mye forskjell på oss eller hva jeg skal si, haha. I går var vi først noen timer på shopping når de kom, og så tok jeg de med til Fjellstua (en veldig typisk turistattraksjon der man ser hele Ålesund). De hadde ikke vært der før, så da er det jo kjekt å vise de det også! Det var iallefall veldig koselig å ha det på besøk, det er jo ikke så ofte vi ser hverandre.

Oppe til venstre: Fine Lillian og Nathalie ♥

I dag har jeg altså tilbragt veldig mange timer inne, som har ført til én stk. rastløs, og til slutt ganske irritert, jente. Haha, sånn skjer når jeg føler meg stuck og ikke kommer meg noen plass. Etter hvert ble en bil tilgjengelig, så da tok jeg turen på trening og fikk løpt fra meg litt. Sååå deilig! Trening når man er i dårlig humør er virkelig det beste man kan gjøre, hjelper så mye! Har i tillegg omtrent levd på bær det siste døgnet, det eeer så godt, spesielt med vaniljekesam til!




– Hva har dere gjort i dag?

8 kommentarer

Siste innlegg