FØRSTE FERIEDAG

God fredag alle! Nå nærmer det seg vel slutten av høstferien for mange, og begynnelsen av ferien for resten. For min del er det begynnelsen av ferien, for i går fikk jeg ferie! Såå herlig, føler jeg har ventet lenge på dette, haha. Var likevel oppe tidlig i dag da, siden jeg skulle kjøre familien på jobb og barnehage. Hva gjør man ikke for å kunne ha bilen selv? Haha. Hadde egentlig planer om å legge meg igjen når jeg kom hjem, men var så sulten da at jeg heller spiste frokost og så den nyeste episoden av Glee, før jeg tok en god kondisøkt på senteret. Elsker at Glee har begynt på igjen, selv om det ikke blir det samme uten Cory Monteith 💔



På onsdag kom jeg hjem til nybakte rundstykker og havregrynskjeks når jeg kom hjem fra jobb, det var sååå herlig! Er jo naturligvis alltid sulten og ganske sliten når jeg har vært på jobb, så det var veldig greit å komme hjem til det. I kveld skal jeg på jobb igjen, men før det skal jeg ordne litt her hjemme og så ta antrekksbilder tenker jeg. Vil jo prøve å få tatt mest mulig denne måneden, det virker iallefall som om det er innlegg som er godt likt.

– Har du ferie neste uke eller har du hatt denne uken?

13 kommentarer

Siste innlegg