HELLO OCTOBER

// // // //

Heiiii, oktober! Vet ikke med dere, men selv om jeg igrunn ikke er så glad i høst, er det bare noe med oktober. Jeg bare ble skikkelig motivert i går med tanken på oktober og i dag når vi faktisk nå er inne i oktober. Skal gjøre mitt beste for å fortsette med dette, for humøret nå er virkelig på topp! Det har nok litt å gjøre med at jeg har kommet inn i treningen igjen også, det er jo virkelig et humørboost. Men nå er det høst dere, la oss gjøre det til en fin en! Siden jeg ikke har hatt noen spesiell sommer i år er akkurat det liksom ikke noe jeg virkelig savner, som gjør det lettere å komme inn i høsten. Sommerferien kommer tilbake neste år uansett! Mens vi “venter” kan vi heller kose oss under dyna, foran peisen, med en god kopp kakao eller hva du måtte foretrekke. Det er jo så koselig å kunne sitte inne å varme seg når det er kaldt ute, er dere ikke enig?

Enda mer motiverende er det med Kristina Andersen sin nye challenge! Har faktisk gått i hele dag og ventet på at hun skulle legge den ut, haha. Gira much? JA! Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal velge utfordring 1 eller utfordring 2, men tror det blir en god blanding jeg! Mye av det startet jeg på for et par uker siden, så det tror jeg skal gå fint!

– Liker dere høsten?

20 kommentarer

Siste innlegg