HAIR TALK… AGAIN

Som jeg nevnte tidligere i dag var jeg jo hos frisøren. Siden jeg gang etter gang går derfra strålende fornøyd, tenkte jeg at jeg måtte skrive et innlegg om hvor jeg går osv. Jeg får jo ofte spørsmål om det også, så da er det vel greit at jeg skriver om det i et innlegg!

 

Frisørsalongen jeg går til heter Hair Fashion, og ligger da her i Ålesund. For dere som er litt kjent her da så ligger den rett før Moa, når du kjører forbi Åse, så er den ved veien, rett før bilforretningen. Dette sier nok ingenting til dere som ikke har vært her før, men tenkte det kunne være greit å forklare, haha. Frisøren min heter Kine og hun har jeg gått til siden desember i fjor. Har aldri vært så fornøyd med en frisør før (har faktisk prøvd endel frisører), så hun håper jeg på å ha lengst mulig! 😃

 

1. Pen på håret i frisørstolen, haha. 2. Litt mat og ett år gammelt Vogue ♥

 

Så her har dere da før og etter! Egentlig dårlige bilder å sammenligne da, siden da jeg tok bildet til venstre i går hadde jeg en skikkelig dårlig hårdag og hadde ikke stelt det noe. Menmen, dere ser iallefall fargen da! Klipte forresten ingenting, det gjør jeg annenhver gang jeg er hos frisøren, så da blir det neste gang.

 


Vet ikke om det er så mye mer å si om det, jeg er iallefall strålende fornøyd! Og om dere har flere spørsmål er det bare å stille de i kommentarfeltet, svarer selvfølgelig ♥

Nå må jeg sette igang med leksene, litt sent, men hadde ikke tid før nå siden jeg var på jobb etter jeg var hos frisøren. Derfor kom ikke dette innlegget før nå heller!

 

– Hva syns dere da?

 

21 kommentarer

Siste innlegg