THE END OF SUMMER

Nå er vel de fleste tilbake på skolebenken? Det var i alle fall jeg i dag! På ny skole siden jeg skal gå påbygg i år. Blir nok litt av en overgang, men jeg er skikkelig motivert for å fullføre året med karakterer jeg er fornøyd med! Håper jeg får tid til bloggen også, men det må jeg bare se etter hvert. Prioriteringer vet dere. Når det er sagt, her er noen bilder fra helgen fra årets Jugendfest:

 

50 Cent! Kan jo omtrent ingen av sangene bortsett fra de mest kjente, men var veldig kult å se han live da.

 

Til venstre: DJ Broiler som laget syk stemning! Til høyre: Celine, Sara og meg, klare for festival!

 

Med 50 Cent i bakgrunnen, haha. Det begynte forresten å hølje ned som aldri før da 50 var på scenen, så da var det bare å pakke seg inn i regnponchoene, før vi gikk under tak! Dro før Steve Angello kom på scenen da, rett og slett fordi vi var så lei, så hørte vi gikk glipp av noe sykt, men for meg går det egentlig helt fint! På lørdagen fikk vi med oss DJ Broiler, som nevnt, og også litt Karpe Diem. Var veldig gøy å møte på kjentfolk også, det er jo noe av det gøyeste med festivalene 😃

Beklager for de få bildene som ble tatt, men var litt redd for å miste telefonen i folkemengden også.

 

– Hva gjorde dere i helgen?


9 kommentarer

Siste innlegg