DIY SKIRT

Hadde et lite DIY-prosjekt for et par uker siden da jeg fant et skjørt jeg aldri hadde fått brukt pga en litt vanskelig lengde. Så da tok jeg rett og slett og sydde det kortere med litt (mye) hjelp av mamma! Ingen spesiell oppskrift, klippet det bare til lengden jeg ville og brukte så symaskinen til å ordne det. Dessverre hadde jeg klippet veeeldig skjevt, så det ble til slutt mye kortere enn jeg ville ha det. Menmen, med en tykk strømpebukse kan det fortsatt brukes.

 

Sånn så det ut før:

Eneste bildet jeg hadde av det, tatt for over ett år siden.. Men ja, syns lengden og fasongen var ganske feil til meg.

 

Sånn ble skjørtet:



Skikkelig kort, så må faktisk ha noe under. Men ellers liker jeg det mye bedre nå, og kommer nok til å bruke det mer nå enn jeg gjorde før. Syns også det var veldig gøy å lage til, så kan godt tenke meg å lære meg mer om sying av klær osv!

 

– Hva syns dere om resultatet?

 

8 kommentarer

Siste innlegg