THIS SUMMER


Like merkelig hver gang jeg skal starte det ukentlige blogginnlegget nå. For det er jo det det har blitt til, ukentlige innlegg. Egentlig burde jeg bare tatt en pause for lenge siden, men jeg har liksom aldri villet det heller. Jeg har villet blogge, men så har jeg ikke fått det til. For jeg vil så gjerne være flink og aktiv med bloggingen, men det har aldri blitt sånn. Egentlig har dette vært en skikkelig rar sommer, om det er rette ordet. Jeg har bare vært hjemme hele sommer, og det er ganske lite inspirerende. Denne uken fikk vi sommer for sånn ca første gang denne ferien, og det har vært godt selv om jeg stort sett har vært inne på jobb hver dag.

 

Vil veldig gjerne si at vi snakkes i morgen, for jeg vil gjerne blogge i morgen også, og dagen etter der igjen, men jeg vet aldri helt hvordan det blir.

 

– Har dere fint vær?

 

4 kommentarer
    1. haha, jeg føler det også sånn! Har så lyst til å være en flink og aktiv blogger med trillioner av ideer og planer, men når det kommer frem til å faktisk få det frem til noe så er det latskapen som tar over eller noe annet, hah.

    2. Kan være utrolig vanskelig å blogge hver dag (gjerne fler ganger om dagen), men tror faktisk ikke det hjelper med bloggpause. Det beste er faktisk å skrive, skrive hver dag! 🙂 Det skal ikke være lett å være blogger. Alle som ikke blogger og klager på at det “er så lett å blogge” tar helt feil! 🙂 Men lykke til for å finne bloggmotivasjonen, tror mange har vært der du er nå… :/
      Her har vi ganske fint vær, selv om det har regnet i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg