LASH EXTENSIONS

“Nå skal jeg gjøre mitt beste for å bli aktiv med bloggingen igjen” haha, må bare le av meg selv! Er det mulig? Dere skjønner det at enten har jeg et liv eller så har jeg ikke det. Høres dumt ut men enkelte ganger har jeg vært på jobb og så vært sosial resten av kvelden, eller så har jeg vært på jobb og så dratt hjem og sett The Hills. Og det som er med meg er at jeg virkelig ikke klarer kombinasjonen mellom å være blogger og å være avhengig av en tv-serie. Da velger jeg liksom tv-serien uansett.

 

Men i dag har jeg faktisk gjort noe litt spennende da: tatt vippeextensions!! Har hatt lyst til det veldig lenge, men så har jeg tenkt at det har vært så dyrt siden jeg har sett det koster 1500 osv i Oslo, men så gjorde jeg litt research og fant ut at det ble gjort på en velværesalong her i byen til 700 kr! Så da kjørte jeg på med en gang og bestilte time, og sånn ble det:

 



Ikke de beste bildene akkurat, men dere kan jo se det hvertfall. Jeg er så fornøyd!! Sååå deilig å slippe mascara! Gjorde det på Lindas Velværesalong og det tok ca. en halvtime. Tok så kort tid fordi de bruker flerpunktsvipper, og da går jo det fortere enn med én og én vippe.

 

– Hva syns dere?
– Flere som har prøvd vippeextensions?

9 kommentarer

Siste innlegg