INSTALATELY #5

1. Søndagsantrekket i dag. Noe av det mest comfy jeg har hatt på meg, så herlig!
2. Stella og meg i speilet i går. Tidlig krøkes med speilbilder ja!
3. Mariell og jeg gjorde et forsøk på å være spreke på onsdag. Tok oss turen opp på Sukkertoppen, med utsikt over hele Ålesund.

4. En av mange rolige, usosiale kvelder jeg har hatt denne uken.
5. Solnedgang fra da Andrea og jeg bestemte oss for å ta et nattbad forrige uke, haha. Det var ganske kaldt ja.
6. Fikk et sunnhetskick for en gangs skyld, så Andrea og jeg hamstret frukt og…. sjokolade, haha.

7. Fikk nye venner!
8. Enda en ny venn! Sara, Andrea og jeg var ute på kjøretur da vi plutselig så dette søte pinnsvinet i veikanten.
9. En dag vi faktisk hadde sommer ute, i mai. Synd vi ikke har noen sånne dager nå…

Et knippe med bilder fra Instagram-kontoen min. Heter Malindh der.

– Er dere aktive på Instagram?

 

8 kommentarer

Siste innlegg